Äntligen helg!

Det är exakt vad jag känner just nu, äntligen helg! Ser så fram emot en lugn helg tillsammans med Jan, det ska bli så härligt! Vi har inget speciellt planerat, det är lite det som gör det så skönt...Men jag vet osså att jag kommer att bli fruktansvärt rastlös, för det blir jag alltid, fast jag egentligen inte alls borde bli det. För det finns ju alltid nåt att göra: städa, tvätta, diska, stryka...ja ni vet, alla såna där roliga saker, eller inte...Men det är ju liksom inte alls så kul att göra alla de där sakerna...Så vi får se om vi kan hitta på nåt annat!=) En tur med båten skulle ju inte vara så fel, bara det blir bra väder det vill säga. Men det ska det nog bli tror jag...*ler* Så det är inte helt omöjligt! Sen blir det nog en liten vända till golfbanan osså, måste ju öva mina svingar och slag ju, annars kommer ju det förbenade slagprovet att skita sig totalt, vilket det allra säkert gör ändå...*ler* Men då har jag ialla fall övat lite!=) Men det är kul ialla fall, trots att slagen kanske inte är de bästa...Men vi får nånting som vi kan göra tillsammans, och det är ju inte så fel det inte tycker jag...*ler*
Ikväll är jag ensam hemma, sambon är på Pappakonjak och när han dyker upp, det har vi ingen aning om alls...Det återstår att se! Tror att han får lite svårt att ta sig upp på jobb imorgon bitti dock...*blink*
Rätt skönt att få lite kvalitetstid för sig själv, det har varit rätt mycket varje kväll hela veckan. Men det är samtidigt kul: man somnar gott om kvällen sen! Och det känns att man faktiskt har ett liv och inte bara sitter här hemma. Det gör jag förvisso ikväll, men det är härligt! Jag är trött, i hela kroppen och det har känts skönt att ligga på soffan och njuta av tystnaden och ensamheten...bara det inte blir för länge så är det helt OK!=)
Snart sängdax tror jag, skulle inte vara helt fel det inte...Ska väl sitta här en stund först och sen sakta men säkert ta mig mot sängen...Så jag önskar alla en Riktigt God Natt!
Kramizzar!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback