Stormvarning utfärdad!

Vinden tar tag riktigt ordentligt emellanåt, det riktigt darrar i fönstrena. Läskigt men samtidigt lite mysigt! Tända ljus lite varstans piggar upp rejält!
Det är stormvarning utfärdat på holmen, jag tror de flesta färjeavgångar härifrån är inställda pga för kraftig blåst, och det förstår jag. Jag skulle inte för allt i världen ge mig ut på en båt i detta väder, jag som blir illamåenda av lite gung bara...Men nu är det riktigt ordentligt med gung därute tror jag!

Och vi som ska till Sverige på Skolforum på måndag...ser jag ju inte alls fram emot: en lååååång dag...
Det har blivit lite struligt på avdelningen, det känns som vi inte riktigt står på samma nivå vad det gäller att diskutera och prata med varandra. Det bestämt mycket saker över huvudet på andra och jag kan tåla mycket men inte hur mycket som helst. Igår blev jag såååå irriterad på eftermiddagen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Förstår inte varför man inte bara kan prata med varandra och diskutera saken innan man bara bestämmer nåt, när man inte ens ska vara kvar där...Jag blir upprörd bara jag tänker på det, så det är lika bra att jag släpper det för annars blir hela helgen förstörd. Och det vill jag absolut inte, för i helgen ska jag njuta av att inte göra nånting...Säkert kommer jag att vara uttråkad innan lördagen ens är slut, men man kan ju hoppas på att det blir annorlunda...*ler*

Nu är det ialla fall kväll och jag ska inte göra nåt alls, diska kanske men sen är det nog slut med aktiviteter för idag, känns som det varit en lång dag ändå...Gråta skulle jag vilja göra osså, men jag har väl egentligen ingenting att gråta för...så jag får väl skippa det med...tar det när det passar bättre kanske...
Trevlig helg önskar jag er alla!
//J


Kommentarer
Postat av: Lindan

Hej min underbara vän. Tänk att man kan sakna en annan individ så mycket som jag saknar dig..
Såg att du haft en tung dag på jobbet, bamse kram till dig vet att du klarar flera.. När min tunga dagar är så brukar jag gömma mig i mina tankar, de handlar bara om fina saker som när vi hade spelkvällar, tacco mys och filmkvällar. Men oj så jag längtar tbx till en tid som varit och aldrig kommer igen. Men det hjälper att minnas under de tunga dagarna.
Hoppas på att vi ses rikigt snart saknar dig tusen ggr om och vill bara kramas :-)
Massor med tack för sms och det fina kortet min vän.
kram*100000000000000000000000

2006-10-30 @ 09:56:53
URL: http://www.swookie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback