Fortsättning Inflyttningsfest!

Ja något sent kommer här en uppdatering på hur Inflyttningsfesten var: något sen anländer de flesta, kramar och presenter, alltid lika trevligt! Hungriga som vi(jag, Janne, Marie och Daniel) var så bjöd vi på mat direkt, det var bara att ta för sig när det passade en själv liksom. Mycket prat blev det, tyvärr så är det ju så när det är så många människor att man hinner inte prata med alla. Man skulle vilja men det blir bara några få ord här och där, trist men sant. Jag försökte ialla fall att prata lite med alla, jag hoppas att jag gjorde så gott jag kunde då... och att ingen kände sig åsidosatt, för det var verkligen inte min mening. Drack gjorde vi så gott vi förmådde, gott var det osså. En liten lek, "Jag har aldrig", lektes. Kul tyckte några, andra tyckte det var mindre roligt. Men vi som tyckte det var kul var hur nöjda som helst! Kvällen avslutades vid halv 2-2 ca, då de sista gick hem. Lite undanplockande och sen sängdax för oss osså. Härligt! Tack alla som kom och förgyllde våran kväll, vi hade ialla fall jättetrevligt och det hoppas vi att ni osså hade! Vi saknade dock några vänner(fam. Hases), men vi tänkte på er hela kvällen, nästan ialla fall...=)

Vill osså passa på att tacka för den fina inflyttningspresenten som vi fick, passar jättebra i hörnet bakom soffan, precis vad vi ville ha! Tack så jättemycket!

Veckan har börjat och slutat, eller inte riktigt men nästan. Arbetsveckan är slut ialla fall och det är skönt! Har varit en tuff vecka, när det är min .öppningsvecka så är det ofta så. Mycket aktiviteter som vanligt, hinner knappt mer än hem innan man ska iväg igen. Föräldramöte i onsdags, inget jag såg fram emot men det gick förvånansvärt bra. Vi har haft en frågelåda stående i hallen för föräldrarna att komma med frågor och funderingar. När vi öppnade den i onsdags på dagen och läste dem, blev vi lite smått irriterade eller vad man ska säga. Det var frågor som gjorde oss besvärade och vi kände att vi blev påhoppade nästan. Grillade skulle man kunna säga. Så det kändes inte så kul att åka tillbaka till jobbet på kvällen. Men vi svarade så gott vi kunde på deras frågor och funderingar och jag tror de flesta föräldrar var nöjda och belåtna med svaren. Kvällen avslutades med pyssel: föräldrarna fick måla ett motiv på varsin tygkasse till sina barn, som barnen sedan ska få i adventskalendern. Jättefina blev dem!

Nu har jag just kommit hem från ett prova-på-pass AquaBike. Jätteroligt, svårt men jätteroligt! Det är nåt som jag absolut kan tänka mig att börja på, synd bara att det är samtidigt som jag går på NIA...Måste fundera lite...men det skulle inte vara fel inte, hur kul som helst! Rekommenderar att prova faktiskt!

Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av lite svensk musik i IDOL 2006. Trevlig helg önskar jag er alla, själv far jag hem till mor och far imorgon bitti, härligt!
Kramizzar! //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback