Flytt...

...ja vart ska jag börja?
Låt oss säga så här: det blir flytt betydligt tidigare än vad som egentligen var tänkt...men det är rätt bra osså att få lite press på sig, för annars hade jag säkert bara dragit på det ännu längre...Eller vad tror ni?*ler* Jag är ju rätt hemtam om vi säger så, det känns tungt att flytta så pass långt från mamma och pappa...min trygghet liksom...Men det är ju Janne jag ska leva mitt liv med, så nånstans måste vi ju börja!=)
Och nu blir det av, på riktigt! Den sista mars ska jag vara ute ur den här lägenheten och bara två dagar senare börjar jag mitt nya jobb...det känns osså rätt nervöst faktiskt...*pust* Får bara hoppas på att de inte ångrar sig, och tycker att de gjort ett fatalt misstag...men nåt är jag väl bra på hoppas jag...*blink*

Måste börja packa!
//Jez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback