Vinter

Vinter

Vinter är rätt härligt, ialla fall när det ser ut så här. Då har jag ingen som helst önskan om att åka härifrån. Då vill jag klä på mig vantar, mössa och allt som behövs för att inte frysa och gå ut och bara gå och njuta av kylan som biter i mina kinder. Lägga mig ner på marken och göra en snöängel, känns snön mot mitt ansikte och känna att jag lever...Det är helt ljuvligt!
Men istället för det så har vi några plusgrader ett par dagar så det smälter och sen behagar det att frysa på så det bara är massa blankis utanför. Och vem vill gå ut då? Inte jag ialla fall...gör man det riskerar man ju att hamna på akuten och det vill då inte jag ialla fall...Så det är bäst att hålla sig inne! Tur att det finns tv...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback