Längtar...

Längtar...

Efter den här helgen så längtar jag en hel del efter sommaren...För det första så är det bara en massa blask där ute, bara det kan få vem som helst att längta efter den varma sköna vinden och solen strålar som ger en massa energi. Sen så vill jag helst bara glömma det som hänt och gå vidare. Inte allt kanske men vissa delar...Och gå vidare ska jag inte ha några promblem med tror jag, för så illa behandlad som jag kände mig i helgen, det vill jag aldrig utsätta mig för att bli igen, aldrig någonsin. Det ska ingen människa någonsin bli utsatt för, så mycket kan jag säga...Ledsen, besviken och förbannad...Men mest av allt förvirrad och konfundersam...
Men helgen hade även sina ljusa punkter, väldigt ljusa punkter. Jag fick umgås en hel dag med två av mina bästa vänner som jag saknar något som otroligt mycket. Det var såååå härligt och såååå underbart att få träffa dem båda och bara prata och umgås...=)
Och även om det på måndagmorgon känns långt kvar till nästa helg så är det inte så långt...och denna helg ska jag äntligen få träffa min älskling, det är vad jag längtar allra mest till just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback