Lååång dag...

Det har varit en vääääldigt lååååån dag...och nu är jag så trött att jag inte ens vet om jag orkar lägga mig i sängen...och det är inte speciellt långt dit egentligen...borde kanske ta och göra mig iordning för natten, borsta tänderna och så...det är ju skönt att lägga sig under täcket och bara...mmmmm....

Trots den långa dagen så har det varit en rätt bra dag. Barnen har varit nöjda och glada och inga olyckor har skett och vi har haft kul tillsammans hela dagen. Sjungit, dansat och lekt och pysslat. Precis som det ska vara...och massa gos har jag fått idag och det är aldrig helt fel måste jag säga...Även om det bara är från barnen, jag hade ju mycket hellre tagit emot gos från nån helt annan person, du vet mycket väl vem du är, mitt hjärta, mitt gull, min älskling och min sötnos...

Men nu skriker verkligen sängen efter mig...så det är nog dax nu...dax att krypa ner...lägga huvudet på kudden och sluta ögonen...Så sover jag nog inom kort!

Kram//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback