Aldrig tyckt så synd...

...om mig själv som jag gjorde i helgen! Jag trodde verkligen att jag skulle kola vippa, eller emellanåt så önskade jag nog att jag skulle göra det, för vad som helst är bättre än att vara kräksjuk säger jag bara...*juick*
Synd bara att det tar så himlans lång tid att återhämta sig efter en sån pärs...första dagen på jobbet idag och jag känner mig bara halvt användarduglig om vi säger så...och det är inte kul när man egentligen skulle vilja orka med hur mycket som helst!
Men nu är man ialla fall på tillbakagång och det känns ju bra det ialla fall...En ny vecka som snart är till ända, igen...Fattar inte, tiden går så himlans fort...Så i helgen bär det av en bit norröver, till Gävle för att hälsa på några vänner. Det ska verkligen bli jättekul!
Men att få en stor bamsekram av min älskling hade ju inte heller varit helt fel...men man kan inte få allt här i världen, sägs det...*hmmm* Tycker jag är väldigt elakt mot oss...
Men snart får jag träffa honom, det har jag bestämt, bara så du vet!!!
Snart sängdax, blir en tidig kväll ikväll känns det som...
God natt och ha det gott!
//kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback