Vänner...

Vänner...

Vänner är något som vi alla behöver...De får oss att må bra och känna oss behövda...Undrar vad man skulle göra om man inte hade några vänner, för det finns ju faktiskt de som inte har några alls? Jag är väldigt glad över mina vänner, även om jag inte säger det till dem alltför ofta så hoppas jag att de vet det ändå...Även om jag inte hör av mig så ofta som man kanske borde till sina vänner så hoppas jag att de har det bra och att de vet att jag tänker på dem...Trots att vi har olika åsikter och tycker väldans olika så är de ändå mina vänner och jag känner att jag kan säga vad jag vill utan att behöva vara rädd för att det tolkas på fel sätt eller hamnar i fel händer, eller rättare sagt öron...det är ju ialla fall vad jag hoppas och tror innerligt på...
//Jezica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback