Var är vintern???

Var är vintern???

Ja det kan man verkligen fråga sig: var är vintern??? Den lyser verkligen med sin frånvaro, tråkigt men sant...Å andra sidan är denna bild tagen da'n före da'n före doppareda'n för två eller tre år sen tror jag, så än finns det hopp!!! Vi håller tummarna helt enkelt!

Och så glad man kan bli när man kommer hem och upptäcker att det ligger några julkort på sitt skrivbord, då blir jag så varm om hjärtat och leendet sprider sig över mina läppar. Tack så jättemycket för alla fina julkort som alla mina vänner skickat till mig!=)

Idag har annars varit en rätt bra dag: började med att jag fick stressa iväg till jobbet, trodde jag hade så mycket tid över men när jag insåg att klockan var tjugo i nio och jag börjar kl. nio och ännu inte har fått i mig någon frukost, då blev det till att stressa...*pust* Men jag hann, och vi åkte iväg till kyrkan med alla barnen, för att få oss en liten trevlig stund där tillsammans med prästen. Det var jättefint och barnen tyckte det var kul att få komma ut på lite utflykt.
Och imorgon är det julfest på Klaralund, och vem vet: kanske vi får oväntat besök? Man kan ju alltid hoppas...*ler* Och så avslutar vi det hela med jullunch, det ser jag fram emot. Jag som aldrig varit så förtjust i rödbetssallad har ett jättesug efter rödbetssallad...underligt...Så jag längtar massa till lunchen imorgon!!!

Nu ska jag ta kväll, sätta mig i soffan och se på CSI N.Y och sen fortsättningen på Prison Break och sen kryper jag nog ner i sängen tror jag...
Ha det gott alla!
Kramizzar! // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback