Helgerna går så fort...

...så fort, man hinner knappt börja njuta innan det är dax att ställa in sig på jobb igen. Så nu när nästan hela söndagen har gått utan att man gjort nåt på hela helgen så känns det ju kanske inte så bra då då...förvisso har jag väl hunnit med en hel del igår på förmiddagen, satt upp julgardiner i sovrummet, strykit en massa dukar och kläder och pyntat lite, men sen sov jag större delen av eftermiddagen, helt sjukt! Lördagkvällen spenderades med att slå in en massa julklappar, så nu är ialla fall det gjort. Har några klappar kvar innan jag är färdig men det får bli da'n före da'n det, hinner ju inte nu heller!
Idag har jag sovit, konstigt va, på fm...Vi åt frukost och skulle se på Superman Returns, och hur mycket såg jag innan jag slumrade in då, jo kanske hela 30 minuter!!! Och så slutet förståss...och den var ju bra! Sen tyckte nog både jag och sambon att det var dax att vakna så vi tog oss en liten promenad, var verkligen himlans skönt där ute. Lite kyligt men luften var friskt, riktigt härligt! Sen en liten visit hos Jansson och Moni för att kolla in nya köket som vi ännu inte varit och tittat på, förrän nu då...*ler* Jättefint verkligen!

Och nu fick sig vår lilla busunge en utskällning: han ska ju verkligen vara överallt där han inte ska vara och saker far i golvet och går sönder och då blir inte matte glad på honom! Man ska faktiskt kunna ha saker och prydnader utan att de ska behöva fara i golv... Blir så...*hmmmm*

Snart ska vi och äta middag hos svärföräldrarna, soppa tror jag visst att vi skulle få...Hoppas det är köttsoppa...*ler*

Nu ska jag ta och andas lite, kanske blir lite lugnare då...förhoppningsvis...
Ha det gott alla!
Kramizzar!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback