God Jul!

Det är nu inte många dagar kvar: det är da'n före da'n före doppareda'n idag! Och min sista arbetsdag på en vecka, det ska bli så skönt att få vara lite ledig, det var ett tag sen om vi säger så...*ler* Så snart pallrar jag mig iväg till jobbet, sen vidare till båten ikväll för att fara hem till mor och far. Och hoppas att bror med familj stannar kvar så länge att jag får träffa dem och önska dem en god jul och ja, kanske pussa lite på Leonardo osså...*blink*
Känns lite trist att fira jul utan Janne men vad gör man? Kändes inget kul att mamma skulle sitta själv på julafton heller, då pappa går på jobba på kvällen...Så jag valde att åka hem till föräldrarna, medans Janne fortfarande funderar...Kanske han kommer, kanske inte...vi har ju vår lille vän osså att tänka på. Det finns nog nån som kan gå förbi och ge honom mat och vatten och en liten kram, men att vara helt ensam i tre dagar??? Känns inte alls kul...Så det lutar väl mot att Janne och jag får fira jul på varsitt håll...trist men sant! Får ju hoppas på att vi kan fira nyåret tillsammans, han har ialla fall bett mig att inte åka härifrån på nyåret...och det känns som jag gärna vill vara hemma tillsammans med honom...Och nu är det lite sent att börja planera att fara nån annanstans, då får jag ju betala massa i tågresa...Nä, nästa år får vi ha lite bättre framförhållning och bjuda till fest lite tidigare så man har tid på sig!=)

Nu är det snart dax att fara till jobbet, måste borsta tänderna och lite sånt först bara. Så jag avslutar med att önska er alla en Riktigt God Jul!
Kramizzar! // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback