Så här skönt kan man ha det...

Så här skönt kan man ha det...

Ja så här skönt kan man verkligen ha det! Är det inte underbart helt enkelt? Jag kan ju bara säga att Faster njuter massor, kanske till och med mer än vad lill-killen gör...fast snusar gott, det gör han kan jag lova...Det är nog verkligen livet att få vara med dessa små krabater, de kan få även den suraste suraste att le...Saknar honom så oändligt mycket! Hoppas han kommer på besök snart, min lilla brorson så jag får kramas lite...=)



Kommentarer
Postat av: Lindan

Tack för det gulliga smset, kan inte svar på det än väntar på att Fritte ska tanka på mobilen åt mig nämligen.
Tänk så små de är när de är små färskingar. Väldigt söt liten Leonardo din bror har fått..
ses snart pöss och kram

2006-08-11 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback