Nu är denna vecka snart till ända...

Veckorna går fort, det må jag säga! Det är väl på sätt och vis rätt skönt, då vet man ju att man har gjort nånting...även om jag inte tycker att jag gör så mycket...jobbar största delen...En hel del badande har det blivit osså denna vecka, för det är fortfarande väldigt varmt, både i luften och i vattnet. Så det är positivt definitivt!

Idag är en sån där dag när man egentligen bara vill lägga sig ner och dra täcket över sig...Jag vet inte varför det blir så ibland, det bara blir så helt enkelt...Skulle jag veta hur man beter sig för att det inte skullle bli så så skulle jag ju absolut göra så...för att må så här och känna så här det är INTE kul! Varken för mig eller för de i min närhet, dvs Janne i det här fallet...det är ju han som får ta smällarna, utan att det finns nån egentlig anledning till det...avskyr att vara en sån här människa!!!

Har egentligen ingen rätt att vara arg på honom, för han ställer upp så mycket han kan, det är jag som är lat helt enkelt...om jag bara kunde få arselet ur vagnen!!??
Men men, det går väl över hoppas jag...för imorgon åker vi på kryssning och då vill jag vara glad igen!

Kram på er!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback