Irriterande!!!

Här har jag gjort mig till med att virka ett täcke till min brorson, jättefint blir det nog när det blir klart! Men nu är det ju så att ja måste sitta och ta upp allt som jag sytt, för jag har gjort fel...*grrrr, morr, brrr, blähhhh* Det är sååååå irriterande att jag inte alls vet om jag ska kasta allt eller verkligen ge mig i kast med att göra om i stort sett hela...*hmmm* Jag har lagt ner ett verkligt jobb på det här täcket ska tilläggas och jag var rätt stolt över mig själv som lyckades så bra och mamma var mäkta imponerad osså. Och då har vi kommit långt ska jag säga, jag avskyr allt vad sömnad, virkning, stickning och broderi heter! Men det har varit rätt kul när man ser vad det faktiskt kan bli...*ler*
Jag har suttit och virkat så kallade mormorsrutor, och de är verkligen jättefina. Gul, grön och vit är färgerna så det passar vem som helst. Och när jag sytt ihop de flesta så inser jag att alla de som jag sydde ihop från början är helt galet sydda och har nu tvingats att göra om allt...*pust* Men nu tar jag en paus, har ju faktiskt annat att göra osså! Som att fundera ut lite klurigheter till vännernas bröllop som faktiskt går av stapeln på lördag, ser jag verkligen fram emot....*ler* Nu finns det ingen återvändo, som säkert många skulle säga men i deras fall så tror jag inte att det är så, jag tror verkligen, eller jag vet att de båda ser fram emot det här jättemycket!=)

Nu ska jag väl ta och göra lite nytta, eller vad säger ni?
Hörs när vi hörs, ses när vi ses...Kramizzar till alla!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback