Inget planerat...

Som jag sagt hela veckan, så har jag verkligen längtat efter där här helgen så jag bara skulle vara, utan att planerat nånting, eftersom alla helger i augusti varit fullspäckade med aktiviteter. När jag nu sitter här och nästan hela lördagen har gått utan att jag gjort nåt vettigt alls, känner jag rastlösheten komma smygande, jag vill verkligen ha nånting att göra! Men som vanligt kan jag inte komma på ett endaste dugg...Så det blir nog bara att slå ner rumpan i soffan efter middagen och sitta där och se på film, film och film...så somnar jag så småningom...och förhoppningsvis kännas allt lite bättre imorgon...men det ska vi ju inte hoppas på, för det lär ju inte hända mer imorgon heller!*suck* Varför kan jag inte bara slappna av och njuta för? Varför ska jag känna sån skuld för att jag inte gör nånting, för att jag bara sitter här? Varför mår jag så här för?  Det var många varför nu...kanske för att jag verkligen inte vet svaret på nåt...jag kan bara infinna mig i hur läget är...that's life! Kanske blir det lite bättre när golfkursen börjar, om det nu blir nåt för mig...och sen vattengympa, det ser jag verkligen fram emot!

Ja ska väl ta och titta till den där maten kanske, om det ska bli nån sån idag...*hmmm* Allt gott till alla där ute!
Kramizzar! //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback