Arbetsveckan närmar sig sitt slut...

...och jag måste säga att jag tycker att det ska bli väldigt skönt med helg! Hela den här veckan har gått som i ett töcken, jag har nog inte riktigt vaknat än...eller så vill jag helt enkelt bara fortsätta sova, ialla fall lite till....Igår när jag vaknade var jag så glad, för det var bara två dagar kvar innan helgen...men konstaterade ganska snabbt att så var inte fallet, det var ju inte alls torsdag, det var ju bara onsdag...*suck* Men nu är torsdagen avklarad och det återstår bara en till arbetsdag, ialla fall för mig...Så på lördagmorgon är det dax för mig att få min efterlängtade sovmorgon!*längtar* Det blir liksom aldrig såna för mig längre, jag förstår inte...Tror inte att jag sovit längre än till 9 nån helg sen jag blev sambo...Det kan för vissa tyckas som världens sovmorgon, men för en som gärna vill ligga till 10-11 så är kl9 rätt så tidigt...*ler* Undrar om det beror på min sambo, att jag inte får sova när jag är ledig? Kan det vara så att han är väldigt morgonpigg av sig?!? Jo, det är klart att så är fallet! Tråkigt men sant...jag får nog se mig om i himlen efter mina sovmorgnar numera...Men men, jag ska väl klara mig ändå, får helt enkelt gå och lägga mig tidigare på kvällarna...=)

Mycket prat om sovande blev det, men det kan ju bero på att det för mig är dax att krypa ner i sängen och läsa ett par sidor...=) Ju fortfare jag går till sängs, desto fortare är sista arbetsdagen över!

Så jag avslutar med att önska er alla en riktigt God Natt och Dröm Söta Drömmar!
Kramizzar!
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback